Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Νάνι!!!

Καλέ τα μάθατε;Δεν τα μάθατε;
Σήμερα είναι η παγκόσμια μέρα ύπνου!ΑΥΤΗ είναι γιορτή!Αυτή είναι μέρα που πρέπει να δοξάζουμε!

Διότι,δεν υπάρχει για εμένα καλύτερο γιατρικό,από τούτο του ύπνου.Έχω πονοκέφαλο;Ρίχνω έναν ύπνο και μου περνάει.Ερωτική απογοήτευση;Εξαντλημένη από το κλάμα...πέφτω ξερή για ύπνο.Οκ...η απογοήτευση δεν περνά,αλλά κάνουμε ένα μπρέηκ,μέχρι να ξαναγιομίσουν τα αποθέματα δακρύων στον οργανισμό.

Να μου ζήσεις Αη Μορφέα μου που κάθε βράδυ με περιμένεις εκεί,στο κρεβατάκι μου.Είσαι ο μόνος πιστός άντρας που είχα ποτέ.Με αγκαλιάζεις τρυφερά στην αγκαλιά σου,με χαιδεύεις,με βυθίζεις στα στυβαρά σου μπράτσα (οκ...κάπου εδώ πάει αλλού η συζήτηση...χμ..) και με κοιμίζιες ενηγούεη!

Δεν ξέρω για σας,εγώ θα πάω να του ανάψω μία λαμπάδα ΝΑ αύριο (με το συμπάθειο) και σήμερα θα τον τιμήσω σε λίγο..κάνοντας νάνι.

Κοιμηθείτε λοιπόν νωρίς σήμερα και εσείς.Το επιβάλλει η μέρα καλέ!Άσε που αύριο θα έχετε και προσωπάκι φράπα..και επιδερμίδα αφράτη σου λέει!


Άντε...καληνύχτα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου